Follow this blog with Bloglovin :)

Follow on Bloglovin

Monday, September 1, 2014

E-treening/päev 2 ja 3/Tegijal juhtub..

Enamasti kipub see reegel minu jaoks paika pidavat, et kui trenni minnes juba väljaspool aeda seistes avastan, et midagi on tuppa ununenud, kuid sellele „millelegi“ järele ei viitsi minna, võin kindel olla, et viperusteta see liigutamine ei kulge.  Nii ka laupäeval, kui niigi iga minut arvel oli ning ratta ja uisutamise vahel valides, (just aja kokkuhoiu mõttes) esimese kasuks otsustasin.

L: Ratas/Rull taastavaks 90min

Vahelduseks mõtlesin need 90min mööda maastikku kulgeda. Otsuse langetamise tegi lihtsaks fakt, et kuhu iganes mujale ma ei läheks, saadaks mind tõenäoliselt vaid vastutuul.  Nii, et ma proovisin (laisk olles) labaselt Murphy’t üle kavaldada ning kihutasin metsa tuulevarju otsima. Murphy ei jäänud aga omapoolset käiku võlgu ning mingil hetkel tundsin tagumiku all natuke liiga pehmet vetrumist. Kiire visuaalse olukorra hindamise, analüüsi ning kalkulatsiooni tulemusel sai kähku selgeks, et ma pole selle lühikese ajaga mitte 10kg juurde võtnud, vaid tõenäoliselt hoopis millestki teravast üle uhanud. Ainuke positiivne noot asja juures oli see, et õhk sisises rehvist välja küllaltki aeglaselt(sündmustest etteruttavalt võin öelda, et koju jõudsin tänu sellele omade jõududega). Trenn jäigi poolikuks. 
Süümekad närivad siiani.

Kokku 17.31km ja 56min/SLS avg 140 ja max 160

Ka eile ei möödunud trenn takistusteta.
Mul on juba tükkaega Polar RCX 3’ga inetud arved õiendada. Muidu igati ilus ja tore kell, aga oma vajalikke funktsioone ei ole algusest peale korralikult täitnud. Pulsi asemel näitab suvalisi numbreid olenemata sellest, kuidas ma vöö eest hoolt olen kandnud või teda hellitanud. Olen sellele jonnipunnile tõesti kõiki võimalusi pakkunud ning nüüd on mul valida, kas viia ta uuesti Mefo’sse või visata esimese ettejuhtuva auto alla, sest ma enam ei jõua selle lollaka vidinaga kakelda.

Foto: Erakogu - Maantee äärele oli paras ports
nastikute ja rästikute beebisid end soojendama tulnud/
instagr: Zakulleh
Eile(P) oli kavas jooks (matk 8min jooks + 2min kõnd) 100min. Tegin selle puhtalt enda enesetunnet ja hingamist usaldades, sest noh.... kellast ma just rääkisin.
Rõõmust hüppamiseks(kui siis ainult üle pisikeste madude, sest neid jätkus mingil lõigul iga paari sammu taha) põhjust ei ole, sest need 100min matkamist naelutasid mu jalad tihedalt maa külge ning tunne oli valdavalt selline nagu jookseks esimest korda elus ja seda ka relvaähvardusel. Nautisin vaid iga 2min pikkust kõnnipausi, mis kahjuks liiga ruttu läbi said. Eriti nukraks läks olukord siis, kui ümber pöörasin ning tuldud teed tagasi hakkasin lonkima. Vastutuul oli räige ja alternatiive polnud. Tuli kannatada. 
Päevad pole vennad..

Aga, et kogu sellest lühikesest hüplikust kokkuvõttest mitte vingumürgitust saada, siis tegelikult mulle sellised intervalltreeningud ja matka stiilis kulgemised väga meeldivad. Miks? Sest aeg liigub jube ruttu. Igakord kui oled oma 8+2min seti ära teinud, on juba jälle 10min möödas :) Win!

Kokku: 14.28km ja 1h 43min (Lõpu 2+3min jalutasin.)


Täna puhkan ning edasi kulgeb minu plaan juba niimoodi:
E: puhkus
T: jooks 40-50 min (pulss avs 140-145)
K: ratas/rull taastavaks ~90 min 
N: puhkus
R: jooks 60-70 min (pulss avs 135-140) 
L: ratas/rull taastavaks ~90 min 
P: jooks (matk 8 min jooks + 2 min kõnd) 100 min 


See paganama kell tuleb ainult kuidagi korda saada..

3 comments:

Liis said...

Mina oma RCX5-ga olen Mefos 2x käinud, kord pulsivööga ja kord kella enda jamadega ja mõlemal korral on ootetööna niks-naks korda tehtud ja väga toredad oldud seal, nii et soovitan küll kirjutada/helistada & aeg kinni panna & ära käia. :)
Jõudu ja edu ikka & tee Eddiele pai mu poolt! :)

Helina A. said...

Liis: Eddie saab esimesena kohe pai kirja.
Aga mis sinu kellal häda oli?

Liis said...

Esimene kord vahetati pulsivöö välja ja seda pidi ikka aeg-ajalt ette tulema. Väljendus nii, et aeg-ajalt kuvas ilusti pulssi, aga aeg-ajalt näitas aiateibaid, isegi sama treeningu lõikes - võis olla graafik näiteks tükk aega normis ja siis hakata kõikuma nulli ja ulmekõrguste vahel. Või vastupidi, et algul kõigub, a siis mõne aja pärast trenni lõpuni ilus graafik.

Nüüd teine kord oli nõnda, et kell ei sünkroniseerinud arvutiga enam andmeid - ja tuli välja, et kellas endas oli jalgratta-profiil umbe jooksnud (ratta läbimõõt oli mingi pöörane suurus sinna tekkinud jne) ja see ei lasknud kellal sünkroniseerimist alustades sellest kohast enam edasi minna - tehti kohapeal "hard reset" ehk nulliti kõik 'total'-id ja sisestatud andmed, ja mälus olnud treeningud, no nagu oleks äsja karbist välja võetud kell.

Ehk siis nüüd jälle toimib kõik ja no Mefo tööga iseenesest ma olen hästi rahul, see, et mul halb elektroonikakarma on, pole ju nende süü:P

Kusjuures kui seal viimati ootasin siis räägiti, et ei olegi nagu otseselt mingit tüüpviga (no pulsivööd ehk kõige rohkem), aga et probleem võib tekkida mingite huvitavate kokkulangemiste puhul. A la näiteks kui teha alla 10min trenn pulsiga 180 siis läheb kell lolliks - iga kord, aga kui teha üle 10 min või teha lühike trenn mingi muu pulsiga, siis on kõik OK. Nii et ega ma ei oska muud soovitada kui et ikka Mefos lasta üle vaadata enne kui sellega päris lutsu viskama hakkad:)