Follow this blog with Bloglovin :)

Follow on Bloglovin

Monday, July 29, 2013

EMT Rullituur - Kunda/nädala kokkuvõte

Eile oli EMT Rullituuri Kunda etapp. Nagu plaanitud, sõitsin ka seekord lühikest distantsi(20km).
Enesetunne oli juba enne võistlust imelik. Mitte halb, aga tugev väsimus oli sees. Lootsin, et äkki soojendusega annab järele(mõnikord lööb vere käima), aga ei. Väsimus jäi ja see ei teinud mind võistluse suhtes üldse optimistlikuks. 

Närveldasin muidugi ka seekord enne starti päris korralikult. Kuigi nüüd ma ei  kartnud enam kiirust või seda, kuidas teised sõitjad käituda võivad, vaid konkreetselt iseenda põrumist. Enda silmis.. Kõige hullem! 

Minek(st üks ots) oli hea, sest tuul oli tagant. Kahju kohe, et endomondot käima ei pannud. Põnev oleks teada olnud, mis max kiiruseks võis tulla. Aga olenemata sellest, et üks ots oli palju kergem sõita, jooksis mul ikkagi ka taganttuule otsal kett maha ja nii ma oma kompanjonid kaotasingi. Õnneks mitte silmist ja see oli edasise suhtes küllaltki oluline. 
Sundisin ennast jõuga mitte tee äärde maha istuma, sest enesetunne läks hetkega väga kehvaks. Vasak jalg kiskus reiest krampi ja tundsin vastikuid külmavärinaid. Kambas kannatab veel ära, aga kui pikalt üksi sõidad, on loobumise mõtted eriti kerged tulema. Õnneks suudab mõnikord keha olulistel hetkedel lolle mõtteid ignoreerida ja tegutseb autopiloodil edasi. Rüüpasin vett ja jätkasin veeremist.

Tagasitulek oli veel suurem pain, sest tuul oli vastu ja kohati päris tugevalt. Üritasin ära kasutada need üksikud kerge allapoole kallakuga lõigud, kus sättisin sammu pikaks, et pisutki taastuda. 
Mingil hetkel sai miski grupp mu kätte ja soolosõit sai läbi. Võtsin hetke puhkamiseks. Kuigi ka grupil oli raske sabast kinni hoida, sest ma lihtsalt ei suutnud ennast sundida kiiremini liikuma.  Ei jõudnud ei vedada ega loksuda. Alles siis kui finishiväravaid nägin, leidsin kuskilt pisikese jõuvaru, et veel paar kiiremat sammu teha ning iseenda piinad selleks korraks lõpetada. 

Aeg: 41min 38sek
Koht(üldarvestus): 25/97
N: 8/53
N vkl: 1/37

Oleksid ja poleksid ei maksa võistlustel kunagi mitte midagi. Nii, et seekord oli nii.
Hinnang iseendale? Kui ma olen täiesti aus, siis mul ei ole millegi üle nuriseda ega vinguda. Olin väsinud - järelikult tegin eelnevalt midagi valesti(jõudu, I guess..). Et kiiremini liigutada ei jõua - well, tuleb lihtsalt rohkem uisutamisele keskenduda ja vähem muud teha. Aga seda järgmisel hooajal :) 




Foto: Laura Lants
Kokku eelmisel nädalal:

E  - jõud - 45min
    - pilates - 30min
T  - uisk - 51min ja 21.40km
    - jooks - 33min ja 5km
K - uisk - 55min ja 21.27km
     - pilates - 30min
N - jooks - 1h 37min ja 14.02km
R -
L - uisk - 30min ja 11.13km
P - uisk - 41min 38sek ja 20km

Kokku: 
6h 54min ja 94.02km

2 comments:

Kätlin said...

Ülitubli!Sellel pildil oled küll nagu äss valmis. Meestel tundub raskem olevat..:)

Helina A. said...

Kätlin: Mulle meeldis sõbra kommentaar selle pildi kohta, kes selle pildi üldse leidis ja linki jagas. "Kuule, see oled sina või?"..Vastasin, et olen küll jah. "Aaa, ma vaatasin algul, et mingi mees."
Nii, et Tannu, kui sa seda loed, siis see ajab mind siiani naerma :)))

Aitäh komplimendi eest! Kiidusõnad pildi eest lähevad Laurale, kes selle "ässa" nurga osavalt üles leidis ja jäädvustas :)