Follow this blog with Bloglovin :)

Follow on Bloglovin

Thursday, September 4, 2014

E-treening/päev 4 ja 5/Juhuuuu, pulss on tagasi!

Aasta ja ports kuid peale, jõudsin ma lõpuks oma vigase ja jamava kellaga Polari esindusse. Parem hilja kui....leida! Järelduse, kas ma olen lihtsalt laisk või uskumatult kannatlik, võite ise teha. Tuli välja, et ei olegi normaalne iga kuu(või lausa iga nädal) vööanduril ja/või kellal patareisid vahetada :) Ülla-ülla, eksole. Kui kuskil on praaki, siis leiab see kindlasti tee minuni. Kannatlikkuse eest vahetati garantiikorras nii andur kui ka vöö välja. Lõpuks saime veel nii peenele kaubale, et maksin 6€ ning sain anduri, mida saan korraga kasutada nii RS200 kui ka RCX3'ga. 
Põhjus, miks ma sellise diili tegin, on imelihtne. RCX3 tõepoolest ei võtagi pulssi, kui (uisutades) käed seljataha paned. Ja ei tee seda ka vees. Tuleb välja, et tema andmeside lained lihtsalt ei levi läbi vee. Vot sulle. Nüüd on igaks elujuhtumiks kell olemas. 

Kuna eilne ja tänane trenn tuli ilma kellata teha, toimus pulsi mõõtmine vanakooli meetodil - kaelalt. Muudkui lugesin ja arvutasin. Sain õige ruttu selgeks, et kui suureks kasvan, siis pulsikellaks ma kindlasti saada ei taha. Kole tüütu.

Kui eilne jooks oli igas mõttes mõnus ja rahulik, siis tänane 90min uisutamist oli pesuehtne piin. 
Üritan nüüd niimoodi sättida, et kui vähegi võimalik, teen oma trennid hommikupoole, et organismi veidi varasema pingutamisega harjutada. Nii ma siis täna hommikul optimistlikult uisutama läksingi. Hoiatan juba ette, et oht jälle vingumürgitus saada. Esiteks oli tee nii paksult sodi ja kive täis, et panin kaks korda käpad maha. Terve elu jooksis sekundiga silme eest läbi(mitu korda järjest!). Oi, kuidas ma oleks tahtnud need uisud lihtsalt jalast võtta ja võssa visata.. Maas lebavad kivid, vastik vastutuul. Sisendasin endale kangekaelselt, et nii saabki tugevaks. Viimased 5min isegi juba peaaegu hakkasingi uskuma :)

Aja ja kilometraaži omavahelist suhet võrreldes, tundub nagu oleksin seda distantsi maastikul pigem roomanud, kui uisutanud. Pole isegi ühtegi muud vabandust varrukast välja sikutada, kui tõsiasi, et vastutuulega pulssi taastavas tsoonis hoida on mõnikord maruraske. Nii, et mingil hetkel ma isegi ei üritanud enam rõhku tehnikale panna. Lasin selja sirgu ning olin turist omade seas. 

Selliste trennide kõige rahuldustpakkuvam osa on soe dušš ja õigus iseendale õlale patsutades öelda - "Ära tegin!". 
Ja vot seepärast mulle plaani järgi treenida meeldibki. See kahandab oluliselt võimalust viilida. Tean, et ei tohi olla treeningplaani ori, kuid teinekord muudmoodi ei saa, kui keegi teine peab konkreetselt näpuga näitama, kuhu suunas ja kui palju vehkida tuleb. Minu puhul töötab hästi.

T: Jooks 40-50 min/SLS 140-145/7.24km ja 50min/ 50min pilatest
K: Rull taastavaks ~90 min/ 30.69km ja 1h 31min

No comments: