Follow this blog with Bloglovin :)

Follow on Bloglovin

Wednesday, October 4, 2017

Tadaaa blogger! (kolin)

Ma olen siin juba tükkaega peas keerutanud, et tahaks ära kolida. Mitte oma kodust või Eestist, aga siit - bloggerist. See blogi siin ei ole enam mina ja mina ei ole see blogi. Ma olen korduvalt maininud, et ma ei taha kirjutada AINULT spordist, kuid miskipärast ei inspireeri mind see keskkond siin laiemalt teemasid käsitlema või üldse oma emotsioone jagama. Alustan küll, kuid draftist kaugemale need postitused ei jõua.

Olen tükkaega endaga tuliselt arutlenud, et kas ma üldse peaks blogiga jätkama. Kes see loeb ja keda huvitab? Miks ma kirjutan? Kas ma sellest east juba väljas ei ole? Aga siis ma mõtlesin, et kui ma kirjutamisega alustasin, siis ma tegin seda endale, sest mulle meeldib kirjutada. Miks mitte nüüdki?! Pealegi on mõnikord tore "kõva häälega" mõtted endast lihtsalt välja jutustada, pildid kuhugi talletada jne. Kes see ikka viitsib 150ndat korda kuulata, kuidas mul poolmaratoni jooksul läks või mis tundeid rohulible pildistamine tekitas :) Aga võib-olla siia eksib keegi, keda huvitab ja siis on meid kaks ning võib-olla saame isegi jutule ja saame emotsioone või  nõuandeid vahetada. Jagatud mure on pool muret, jagatud rõõm on topelt rõõm. Teate küll :)

Mis vanusesse puutub, siis sellega tegin ma ka rahu. 30 ei tähenda, et elu otsa saab. Right?! Kuigi mõnikord on küll selline tunne. Ei teagi miks.
Elu nüüd alles algab. Ja vot seal uues blogis algabki. Uue leheküljena. 

Mulle väga meeldiks, kui Teie, mu üksikud lugejad ja bloglovinis jälgijad, koliksite koos minuga. Kuigi ega me siin tihti dialoogi ei pea, olete te mulle ikkagi väga armsad!

Uue kodu aadress on:
http://minaolenhellu.weebly.com/

Lehekülg on veel valmimisel, täiendamisel ja kodusemaks sättimisel, kuid järgmine postitus tuleb kindlasti juba sinna. 
Selle blogi siin sulgen ma ilmselt hiljemalt esimeseks novembriks.  




No comments: