Follow this blog with Bloglovin :)

Follow on Bloglovin

Sunday, October 15, 2017

Rahulolematu palub korra veel tähelepanu :)

Ok, mul on natuke piinlik ja natuke ei ole ka. Reklaamisin uhkelt välja, et kolin weebly'sse ja nüüd seal ringi nokitsedes... mulle ei meeldi see keskkond. Ja ei meeldi wordpress ka. Proovisin siin ja seal, kuid mõlemis ilmnesid erinevad probleemid, millest ma jagu ei saanud.

Olen siin bloggeris toimetades nii mugavaks muutunud, et ma lihtsalt ei viitsi uute süsteemide õppimise peale aega ega energiat kulutada. Seeeega....muudan ma hoopis selle blogiaadressi siin ära. Ilmselt saab siit väga palju vanu postitusi kustutatud, et säiliks uuesti alustamise mõte ja energia. Midagi siiski säilitan. Nt erinevatel võistlustel kirjapandud emotsioonid.

Alates 1.novembrist leiab mind aadressilt Minaolenhellu.blogspot.com.

Kuna bloglovini jälgijad ilmselt automaatselt kaasa ei tule, siis ootan teid uut aadressi jälgima :)


No comments: